środa, 19 września 2012

Takie byle co cz. 9

Dzisiaj czuję się już o wiele lepiej, to jest szansa na nowy rozdział, ale to później ;D
W chwili obecnej zachwycam się głosem naszego cudownego maknae w piosence do dramy Minho ;D
Taemin - U

<3 *.*

W ogóle to ostatnio  maknae dość zacięcie walczy z Key o bycie moim biasem. Coraz bardziej wpadam pod urok Taemina i jak tak dalej pójdzie to chyba zamienią się miejscami. Taemin po prostu w ostatnim czasie tak bardzo mnie zaskakuje. Jest bardziej męski, no i ta piosenka. Ech... Zobaczymy jak to wyjdzie, ale ja i tak kocham wszystkich SHINee ;D każdego za coś innego. Mają swoje miejsca w moim serduszku i nic tego nie zmieni ;3

Ale jak już jesteśmy przy Taesiu, to pokażę wam filmik, który mną zachwycił, na który natrafiłam na fb dzięki naszej kochanej Kasumi Kuno, która z kolei znalazła go na YT ;D Twórczynio tego cuda, wielkie brawa i pokłony dla ciebie ;3


Tak więc no, to jakby co rozdział wieczorem, a teraz uciekam ;D

I niech SHINee będą z wami! <3

Sherleen ;3

EDIT: Przepraszam was kochane, ale dzisiaj jednak nici z nowego rozdziału. Nie miałam wcześniej czasu pisać, a teraz udało mi się stworzyć zaledwie połowę. Jestem zmęczona, a złe samopoczucie, które dopadło mnie w ostatnich dniach, zmusza do wczesnego kładzenia się spać. Postaram się napisać resztę jutro i wrzucić. Nie obiecuję, bo nie wiem jak się będę czuć, ale się postaram.

Sherleen

7 komentarzy:

  1. W końcu rozdział *o*
    Tak <3 Ta piosenka jest boska &,& A on jest coraz bardziej męski :3 Z takiego słodkiego dzieciaczka zamieni się w mężczyznę <3 Ojojoj *o* Jednak i tak dla mnie on zawsze będzie tym małym Taeminem :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekam na nowy rozdział :D
    Na filmiku umarłam 8246238452380453 razy *-*
    Może i dorasta, ale dla mnie na zawsze zostanie słodkim maknae ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. YaY, będzie rozdział ♥
    Taemin♥ Piosenkę przesłuchałam i się rozpłynęłam, tak samo jak przy piosence Onew. Ale Taemin, bias #1 ♥ I w tym filmiku jeszcze bardziej punktuje ♥ Oglądając ten filmik, i jego samego, mam brudne myśli 0-0 Ale nie da się inaczej, ponownie umarłam ^^
    Pozdrawiam,umierająca Kasumi Kuno ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że wszyscy zachwycają się tą piosenką, jak dla mnie to nie jest to czego oczekiwałam -,- przesłuchałam wszystkie piosenki Tae z Immortal Song i muszę przyznac że ta nie pokazuje jego umiejętności a ja kocham jak on wyciąga i pokazuje zupełnie inny wokal niż w SHINee ;d no ale cóż, dramowe nuty takie są xd

    filmik zajebisty *_*
    czekam na rozdział ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Kieedy będzie?Bo nie wiem czy iść spać,czy czekać:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezuu...blagam nie dawaj czcionki w takich kolorach...na telefonie strasznie ciezko sie to czyta ;(

    ja z SHINee mam dwoch biasow :D Jjonga i Key. Nie moge sie zdecydowac ktorego bardziej lubie to mam obu na pierwszym miejscu. Bo jak mozna nie kochac Jjonga za jego cudowny dinozaurzy usmiech czy poczucie humoru(kekeke) czy Key za...no ogolnie za calego jego;)

    mam nadzieje ze szybko dodasz rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak? Doczekamy się dzisiaj rozdziału? ^^

    OdpowiedzUsuń