sobota, 16 lutego 2013

The Versatile Blogger

Zostałam nominowana do kolejnej nagrody Versatile Blogger, za które bardzo dziękuję:
 kotori-katsu 
Lemon Ace
Asian Story,
Rideia
Mańce i Zośce
<3



Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogowi na jego blogu.
2. Pokazać nagrodę "The Versatile Blogger" u siebie na blogu [ to to zdjęcie u góry ]
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które Twoim zdanie na to zasługują. 
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Siedem faktów o mnie:
1. Piszę dopiero od czterech lat i zaczęłam w sumie przez przypadek. W szkole miałam problemy z ortografią i ogólnie polski nie był moim ulubionym przedmiotem, ale zawsze czytałam masę książek. Dopiero, kiedy zaczęłam pisać opowiadania, opanowałam zasady ortografii i ogólnie poprawnej pisowni.

2. W kpopie siedzę od trzech lat. Zaczęło się przez przypadek, kiedy jedna dziewczyna wysłała mi na gg listę swoich ulubionych azjatyckich zespołów. Wśród nich byli też SHINee, ale nie przypadli mi wtedy do gustu. Akurat promowali "Lucifer" i po zobaczeniu teledysku, miałam na twarzy jedno wielkie WTF?! Dopiero rok temu się do nich przekonałam. Pierwszym kpopowym zespołem, który pokochałam był BIG BANG, później 2PM i tak doszliśmy do SHINee. Oczywiście inne zespoły też dołączyły do mojej ulubionej listy,ale to są takie najbardziej przeze mnie kochane. SHINee na pierwszym miejscu i mam nadzieję, że długo na nim pozostaną. Zdradzę wam, że SHINee są pierwszym zespołem, który przekonał mnie do kupna ich płyt. ;3

3. Uwielbiam oglądać horrory i ogólnie niełatwo mnie przestraszyć, to pewnie dlatego. Mimo to, nie lubię widoku krwi, krojenia ciała, czy wbijania w nie czegoś. Odrzuca mnie to i obrzydza. Bardziej preferuję horrory z duchami lub innymi zjawiskami paranormalnymi. 

4. Kocham zwierzęta, szczególnie psy. Mam nawet dwa. Nie lubię widoku bezdomnych, błąkających się psów, czy krzywdzonych przez innych. Najchętniej wszystkie bym przygarnęła, ale niestety nie mogę. 

5. Łatwo się denerwuję i irytuję, ale ogólnie jestem osobą  miłą. Zawsze pomogę, jak ktoś poprosi mnie o to. Oczywiście w miarę swoich możliwości.

6. Uwielbiam się śmiać i wygłupiać. Jestem gadułą i jak już zacznę mówić, to nie łatwo mnie uciszyć. 

7. Lubię zawierać nowe znajomości, a dla przyjaciół mogę zrobić wszystko. Stanąć w obronie, czy pomóc. 

Blogi, które nominuję:

1. Bezzz
2. Kirke
3. Haru
4. Lilyth
5. Camilla
8. Hannami
9. Toru
10. Lemon Ace
11. Shimi~
12. SysiaChan
13. Bummie
15. Nat





7 komentarzy:

  1. Hahaha, Słońce, te siedem faktów o mnie nie nadaje się do publikacji, także wiesz, nie mogę ryzykować i psuć swojego wizerunku. ;P Ale dziękuję, że o mnie pomyślałaś. I fajnie, że jesteś gadułą, wiesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awo. Ktoś mnie nominował. Wow.
    Dziękować~! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, czuj się zaszczycona, ja też cię nominowałam :D
    Zasługujesz~
    Tylko streszczaj się z tymi notkami, to w ogóle będzie cudownie. xD
    http://kpopfanficspl.blogspot.be/2013/02/uhm.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też cię nominowałam ^^

    http://taemisiowa.blogspot.com/2013/02/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za nominację ^^

    ~ Mańka i Zośka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nominowałam Twój blog ^^
    http://mleko-bananowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. My także nominowałyśmy Cię do "The Versatile Blogger" ^^
    http://mankaizocha.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń